'Wij geloven in samen content maken en vinden in Fieldmanager ook onze juiste doelgroep' |
|
|
|
|
| 47 sec |
Ton de Rooij Tennis is contentpartner geworden van uitgeverij NWST. Algemeen directeur Mike van Velzen kent Fieldmanager al heel lang en heeft bewust voor dit vakblad gekozen om in print en online zijn bedrijf onder de aandacht te brengen. 'Wij geloven in samen content maken en vinden in Fieldmanager ook onze juiste doelgroep.'
Algemeen directeur Mike van Velzen |
Dit laatste wordt onderstreept door Strategy & Brandmanager Félice Bracco Gartner van Sport76. 'Wij willen via Fieldmanager in contact komen met onze doelgroep en werken aan onze naamsbekendheid zeker nu onze padeltak ook onderdeel is van Ton de Rooij Tennis.'
Sport76 heeft Ton de Rooij Tennis in 2023 overgenomen. Van Velzen was als voormalig commercieel directeur bekend met het bedrijf. In 2014 begon hij voor zichzelf met Sport76, waarin hij zijn ambities voor marketing beter kwijt kon. Dit bedrijf bestond uit twee takken: productions en media. Padel viel onder Productions en is nu samengegaan met Ton de Rooij Tennis. De mediatak bestaat uit tijdschriften voor mountainbiken en wintersport. 'Het feit dat wij ook zelf uitgever zijn, was ook een reden om contentpartner te worden.'
Specialist in hardcourt
Ton de Rooij Tennis is uitgegroeid tot een specialist in hardcourt tennisbanen en heeft de afgelopen 40 jaar een grote naam opgebouwd in de tenniswereld. De tijdelijke tennisbanen voor het internationale ABN AMRO Open en de Davis Cup-wedstrijden worden bijvoorbeeld door dit bedrijf geleverd.
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|