Greenlink: 'De frisse en positieve uitstraling van Vakblad de Hovenier trok ons over de streep' |
|
|
|
|
| 54 sec |
Sinds begin april is Greenlink ons nieuwste partnerbedrijf. De cash & carry voor de Randstad kiest voor Vakblad de Hovenier vanwege de prominente positie en het uitgebreide bereik van het blad in de groensector.
Fred de Koning van Greenlink |
Fred de Koning van Greenlink licht de keuze toe: 'We hebben specifiek voor De Hovenier gekozen, vooral vanwege de bekendheid en de frisse uitstraling van het blad. Het is opvallend hoeveel hoveniers, onze kernklanten, regelmatig inspiratie opdoen uit jullie publicaties. Het blad hebben wij ook al jarenlang liggen in onze ontvangstruimte voor hoveniers.'
De Koning: 'Wij zijn een sterk servicegericht bedrijf, de hovenier staat bij ons echt centraal. Dat herkennen wij in de aanpak van Vakblad de Hovenier, het centraliseren van dé hovenier. Daarbij valt ons op dat de multimedia aanpak van NWST zorgt voor een mooie aanwezigheid in de markt. Ze hebben online nieuwsbrieven, podcasts, goede aanwezigheid op de sociale mediakanalen. Wij zien hierin dan ook echt een verlengstuk van onze huidige marketing, zelf zijn we een behoorlijk fysiek bedrijf. Dus mooi hoe NWST ons dan op online gebied kan aanvullen. Door deze samenwerking willen wij uiteindelijk onze naamsbekendheid weer verder vergroten.'
Geschiedenis
Met een geschiedenis die ruim drie decennia omspant, is Greenlink voortgekomen uit het voormalige exportbedrijf in Boomkwekerijproducten, Rosbergen en Grootendorst. Vandaag de dag biedt Greenlink een breed assortiment aan tuinplanten, waarbij de hovenier altijd centraal staat. Dit gaat verder dan alleen de verkoop van planten; het bedrijf streeft ernaar om in nauwe samenwerking met klanten projecten te realiseren waar beide partijen trots op kunnen zijn, aldus de Koning.
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|