Belgisch beton wil Nederlandse hoveniersmarkt verder veroveren |
|
|
|
 |
| 69 sec |
Ebema heeft met Stone & Style een indrukwekkend aanbod voor de particuliere sector: van betonstraatstenen en betontegels tot palissades, zwembadranden, muurtjes en zwevende trappen die esthetisch niveauverschillen overbruggen. Dit aanbod kon in Nederland nog wel wat aan bekendheid winnen binnen de hovenierssector. Een partnerschap met NWST werd de stap.
Beam Maatwerk met waterelement |
In België staat Ebema bekend als een grensverleggend productontwikkelaar. Zo won het bedrijf de afgelopen jaren diverse designprijzen voor vernieuwende en ruimteverbeterende producten. Want Ebema levert niet alleen betonnentegels, ze willen een one-stop-shop zijn voor tuininrichting van de Hovenier. Met hun lijn Objects maken ze tuinmeubilari op maat. Binnen de lijn Beams zie je strakke betonnen ballken die tuinhoeken mooi afbakenen en tegelijk dienstdoen als zitelement. Omdat het gaat om maatwerk kun je alle kanten op. Bijvoorbeeld uitgerust met verlichting of een waterpartij; een mooie manier om intieme tuinzones te creëren.
 | Megategels en Megatrappen Carreau & Eco Solution Aviena Square |
|
|
Ebema gelooft ook in klantbinding en wil de kwaliteit die ze zelf nastreven ook overbrengen bij hoveniersbedrijven. Zo reiken ze ieder jaar kwaliteitscertificaten uit aan hoveniers en tuinaannemers die jaarlijks een infosessie met workshops volgen. Zo blijft de groenprofessional op de hoogte van hun nieuwe producten en trends en krijg je meteen tips voor vlotte plaatsing en optimaal onderhoud van hun producten - kennis die zij op hun beurt doorgeven aan de klanten. Kortom ook op het gebied van advies en begeleiding gaat Ebema Stone & Style resoluut voor een totaaloplossing.
|
Voor onze doelgroepen in Nederland, wilden we met een mediapartner werken die met ons meedenkt, zoals wij meedenken met onze klanten
| |
|
Mediapartner
Accountmanager Gijs Gooren: 'Om deze verhalen nog meer te kunnen delen met iedereen, zijn we op zoek gegaan naar de juiste partners om mee te werken. Zo kwamen we uit bij De Hovenier - NWST. Voor onze doelgroepen in Nederland, wilden we met een mediapartner werken die met ons meedenkt, zoals wij meedenken met onze klanten. Waar wij de hoveniers konden aanspreken en onze verhalen met hen konden delen. Bij NWST konden we terecht voor ondersteuning in ons communicatieverhaal. Een stevige partnerschap waarin we elkaars sterktes nog verder uitwerken.'
 | Gijs Gooren |
|
|
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|