Hitachi over maandelijkse media-evaluatie NWST: 'ik heb maandelijks inzichtelijk hoe de vlag ervoor staat' |
|
|
|
 |
| 62 sec |
Als Content Partner bij NWST ontvang je maandelijks een media-evaluatie die een overzicht biedt van de geplaatste content en hoe deze presteert binnen onze vakbladen. Evert van den Broek, Senior Marketing and Communication Specialist bij Hitachi, spreekt zich tevreden uit over desbetreffende media-evaluatie.
'Jullie zijn de enige partij die op maandelijkse basis zo'n uitgebreide rapportage sturen,' valt Van den Broek meteen in huis. 'Uiteindelijk is dat bij marketing waar het vaak om draait. Wat stop je erin maar ook: wat krijg je ervoor terug?'
Bereikbaarheid
De media-evaluatie laat in een overzicht zien hoeveel content er geplaatst is, op welke platformen deze geplaatst zijn en hoe vaak dit bekeken is. Sinds december 2024 is ook te zien wat de bereikbaarheid van content is op LinkedIn. 'Ook dat is een plus,' vertelt Van den Broek.
Alles compleet
Alles in één overzicht compleet hebben is volgens Van den Broek het grootste voordeel aan de media-evaluatie. 'Neem bijvoorbeeld de Green Industry Profile die we bij jullie hebben,' legt Van den Broek uit. 'Het is hartstikke fijn om te weten hoeveel mensen doorklikken en op onze pagina terecht komen.' Ook qua contact met de redactie en de administratie hiervan zit het goed. 'Je krijgt ook contactmomenten met de redactie te zien. Hierdoor loop je niet zo achter de feiten aan, ik weet nu van te voren wat ik moet inplannen voor wanneer.'
Goede contentplanning
Van den Broek merkte het afgelopen jaar hoe belangrijk een goede contentplanning is: 'vorig jaar kwamen de meeste artikelen en andere uitingen vooral aan het begin van het jaar. Dat zag ik duidelijk terug in de evaluatie: het aantal clicks en de attentiewaarde zakten daarna flink, omdat we minder zichtbaar waren. Dit jaar wil ik de content beter spreiden over het hele jaar, zodat we continu onder de aandacht blijven.'
Hitachi Construction Mach... | |
| |
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|