Whatsapp Facebook LinkedIn RSS feed

Hitachi over maandelijkse media-evaluatie NWST: 'ik heb maandelijks inzichtelijk hoe de vlag ervoor staat'

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Manon Botterblom, maandag 19 mei 2025
62 sec


Als Content Partner bij NWST ontvang je maandelijks een media-evaluatie die een overzicht biedt van de geplaatste content en hoe deze presteert binnen onze vakbladen. Evert van den Broek, Senior Marketing and Communication Specialist bij Hitachi, spreekt zich tevreden uit over desbetreffende media-evaluatie.

Evert van den Broek
Evert van den Broek

'Jullie zijn de enige partij die op maandelijkse basis zo'n uitgebreide rapportage sturen,' valt Van den Broek meteen in huis. 'Uiteindelijk is dat bij marketing waar het vaak om draait. Wat stop je erin maar ook: wat krijg je ervoor terug?'

Bereikbaarheid

De media-evaluatie laat in een overzicht zien hoeveel content er geplaatst is, op welke platformen deze geplaatst zijn en hoe vaak dit bekeken is. Sinds december 2024 is ook te zien wat de bereikbaarheid van content is op LinkedIn. 'Ook dat is een plus,' vertelt Van den Broek.


LEES OOK

Alles compleet

Alles in één overzicht compleet hebben is volgens Van den Broek het grootste voordeel aan de media-evaluatie. 'Neem bijvoorbeeld de Green Industry Profile die we bij jullie hebben,' legt Van den Broek uit. 'Het is hartstikke fijn om te weten hoeveel mensen doorklikken en op onze pagina terecht komen.' Ook qua contact met de redactie en de administratie hiervan zit het goed. 'Je krijgt ook contactmomenten met de redactie te zien. Hierdoor loop je niet zo achter de feiten aan, ik weet nu van te voren wat ik moet inplannen voor wanneer.'


Goede contentplanning

Van den Broek merkte het afgelopen jaar hoe belangrijk een goede contentplanning is: 'vorig jaar kwamen de meeste artikelen en andere uitingen vooral aan het begin van het jaar. Dat zag ik duidelijk terug in de evaluatie: het aantal clicks en de attentiewaarde zakten daarna flink, omdat we minder zichtbaar waren. Dit jaar wil ik de content beter spreiden over het hele jaar, zodat we continu onder de aandacht blijven.'


Hitachi Construction Mach...
LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
GREEN OUTLET
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
Plaats een gratis advertentie

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
De vier beloftes van NWST
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Abonneren
Adverteren
MEER
Whitepaper 'Alle hoveniers aan de laadpaal'
Groenversneller
Green Gala deelname
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
CONTENTFORMULIEREN
Nieuwe planten in Business
Groene Sector Vakbeurs 2025
Nationale Klimaat Expo 2025
Vakbeurs Sportaccommodaties
Vakblad De Hovenier: Projectenparade
Vakblad Stad + Groen: Groen, groener, groenst
Vakblad Boom in Business: Projectenparade
Vakblad Boomzorg: Spraakmakende boomprojecten
Vakblad Fieldmanager: Perfect Pitches in projectenparade
Vakblad Greenkeeper: gave projecten op de golfbaan
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER
CONTENTFORMULIEREN