Whatsapp Facebook X RSS feed

Seefion verwelkomd als nieuwe partner van NWST

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Heleen Kommers, vrijdag 24 januari 2025
80 sec


'Er is een schrijnend tekort aan vakmensen en jonge aanwas. Stad + Groen kan hen inspireren'

Seefion is partner geworden van NWST. Gertjan Flier is Sales- en Marketing Manager en vertelt ons graag waarom men een partnerschap is aangegaan én waarom Seefion bestaat.

Gertjen Flier, Sales- en Marketing Manager bij Seefion
Gertjen Flier, Sales- en Marketing Manager bij Seefion

Laten we bij dat laatste beginnen. 'Seefion bestaat vanwege een toenemend aantal incidenten met explosieve batterijbranden', brandt Flier los, om het maar even in die woorden te zeggen. 'Veel ondernemers hebben lithium-ion accu's die een potentieel risico vormen, aangezien het veilig opslaan ervan voor hen nog vaak relatief nieuw is. Intussen ontwikkelen de markt, de wet- en regelgeving en de verzekeringswereld zich razendsnel. Maar wanneer houd je als drukke ondernemer nou tijd over om daar volop in te duiken? Seefion heeft die tijd en mankracht wel en wil ondernemers échte veiligheid bieden, geen schijnveiligheid. Daarin gaan we ver en ons motto luidt dan ook: 'Your safe lithium solution'.

'Er zijn twee grote vakbladen in het groen en daar is Stad + Groen de bekendste van'

Sociale missie vraagt om naamsbekendheid

'Bij lithium-ion opslag en veiligheid moeten mensen automatisch denken aan Seefion als dé expert op dat gebied. Onze naam komt trouwens van 'safe Lithium-ion', 'safe ion'. Via vakblad Stad + Groen willen we meer naamsbekendheid krijgen en daarnaast onze kennis delen, zodat ook de markt zich bewust wordt van het gevaar van lithium-ion en het veilig opslaan daarvan.' Een duidelijke sociale missie dus. Hierop aanhakend, vertelt Flier dat Seefion weliswaar een commerciële organisatie is, maar altijd voor het beste advies voor de klant gaat. 'We halen meer energie en voldoening uit het écht verder helpen van klanten. Soms houdt dat in dat we zelf verder geen zaken doen, maar wel het juiste advies geven. Dat kan bijvoorbeeld het naar andere specialistische partijen doorverwijzen inhouden.'
Flier bezoekt zijn eigen partners graag meerdere keren door het jaar heen op locatie. Dat zijn er zo'n veertig in Nederland.


'Via vakblad Stad + Groen willen we meer naamsbekendheid krijgen, onze kennis delen en bewustwording creëren'

Waarom partner van NWST geworden?

'Er zijn twee grote vakbladen in het groen en daar is Stad + Groen de bekendste van. De doelgroep die we graag nog beter willen bereiken, zijn jongeren. En jongeren kiezen toch vaak voor het bekendste blad. Bovendien is de combinatie on- en offline interessant. Er is een schrijnend tekort aan vakmensen en jonge aanwas. Stad + Groen kan hen inspireren.'


'De doelgroep die we graag nog beter willen bereiken, zijn jongeren. Dan is de combinatie on- en offline interessant'

Seefion bv
LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
GREEN OUTLET
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
De vier beloftes van NWST
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Abonneren
Adverteren
MEER
Whitepaper 'Alle hoveniers aan de laadpaal'
Groenversneller
Green Gala deelname
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
CONTENTFORMULIEREN
Circulair Spelen Award
Nieuwe planten in Business
Groene Sector Vakbeurs 2025
Nationale Klimaat Expo 2024
Vakbeurs Sportaccommodaties
Vakblad De Hovenier: Projectenparade
Vakblad Stad + Groen: Groen, groener, groenst
Vakblad Boom in Business: Projectenparade
Vakblad Boomzorg: Spraakmakende boomprojecten
Vakblad Fieldmanager: Perfect Pitches in projectenparade
Vakblad Greenkeeper: gave projecten op de golfbaan
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER
CONTENTFORMULIEREN