Seefion verwelkomd als nieuwe partner van NWST |
|
|
|
|
| 80 sec |
'Er is een schrijnend tekort aan vakmensen en jonge aanwas. Stad + Groen kan hen inspireren'
Seefion is partner geworden van NWST. Gertjan Flier is Sales- en Marketing Manager en vertelt ons graag waarom men een partnerschap is aangegaan én waarom Seefion bestaat.
Gertjen Flier, Sales- en Marketing Manager bij Seefion |
Laten we bij dat laatste beginnen. 'Seefion bestaat vanwege een toenemend aantal incidenten met explosieve batterijbranden', brandt Flier los, om het maar even in die woorden te zeggen. 'Veel ondernemers hebben lithium-ion accu's die een potentieel risico vormen, aangezien het veilig opslaan ervan voor hen nog vaak relatief nieuw is. Intussen ontwikkelen de markt, de wet- en regelgeving en de verzekeringswereld zich razendsnel. Maar wanneer houd je als drukke ondernemer nou tijd over om daar volop in te duiken? Seefion heeft die tijd en mankracht wel en wil ondernemers échte veiligheid bieden, geen schijnveiligheid. Daarin gaan we ver en ons motto luidt dan ook: 'Your safe lithium solution'.
|
'Er zijn twee grote vakbladen in het groen en daar is Stad + Groen de bekendste van'
| |
|
Sociale missie vraagt om naamsbekendheid
'Bij lithium-ion opslag en veiligheid moeten mensen automatisch denken aan Seefion als dé expert op dat gebied. Onze naam komt trouwens van 'safe Lithium-ion', 'safe ion'. Via vakblad Stad + Groen willen we meer naamsbekendheid krijgen en daarnaast onze kennis delen, zodat ook de markt zich bewust wordt van het gevaar van lithium-ion en het veilig opslaan daarvan.' Een duidelijke sociale missie dus. Hierop aanhakend, vertelt Flier dat Seefion weliswaar een commerciële organisatie is, maar altijd voor het beste advies voor de klant gaat. 'We halen meer energie en voldoening uit het écht verder helpen van klanten. Soms houdt dat in dat we zelf verder geen zaken doen, maar wel het juiste advies geven. Dat kan bijvoorbeeld het naar andere specialistische partijen doorverwijzen inhouden.' Flier bezoekt zijn eigen partners graag meerdere keren door het jaar heen op locatie. Dat zijn er zo'n veertig in Nederland.
|
'Via vakblad Stad + Groen willen we meer naamsbekendheid krijgen, onze kennis delen en bewustwording creëren'
| |
|
Waarom partner van NWST geworden?
'Er zijn twee grote vakbladen in het groen en daar is Stad + Groen de bekendste van. De doelgroep die we graag nog beter willen bereiken, zijn jongeren. En jongeren kiezen toch vaak voor het bekendste blad. Bovendien is de combinatie on- en offline interessant. Er is een schrijnend tekort aan vakmensen en jonge aanwas. Stad + Groen kan hen inspireren.'
|
'De doelgroep die we graag nog beter willen bereiken, zijn jongeren. Dan is de combinatie on- en offline interessant'
| |
|
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|