Media-evaluatie NWST krijgt update: evaluatieperiodes en banners aangepast |
|
|
|
 |
| 52 sec |
Media-evaluatie sluit nu beter aan bij jouw wensen
Misschien is het je als partner bij de laatste evaluatie al opgevallen: de NWST-media-evaluatie is aangepast. De twee wijzigingen richten zich op banners en op de weergave van de behaalde resultaten binnen de tijd.
Tijdlijn van contractdoelstellingen
De eerste verandering gaat over de weergave van onze afspraken. Voorheen was het zo dat de afspraken die we hadden gemaakt over de duur van het contract werden weergegeven. Als we in mei met het partnerschap begonnen, liep het overzicht dus van mei tot mei van het jaar erop. We kregen van verschillende partners een terugkoppeling dat ze dit onduidelijk vonden. Dat oordeel delen we. Om voor partners duidelijk te maken hoe het staat met het realiseren van onze afspraken, is de weergave nu gebaseerd op de actuele periode.
We hebben daarnaast nu twee duidelijke kolommen waar de afspraken en gerealiseerde waarde naast elkaar staan.
Banners
Als tweede de banners: waar we voorheen de kliks lieten zien in de evaluatie, zijn we nu veranderd naar de totale weergave van de banners. Wij zien de banners als een manier om jouw merk bij onze lezers onder de aandacht te brengen. Ze zijn een visuele aanvulling op onze sites en nieuwsbrieven. Om die visie terug te laten komen in de media-evaluatie, is er besloten om de weergaven van de banner te tonen, in plaats van de kliks. Er wijzigt verder niets. Dat betekent dat de banners nog steeds klikbaar zijn.
Kijk jouw evaluatie vooral nog eens door. Heb je vragen? Dan staat jouw vaste aanspreekpunt bij NWST klaar om deze te beantwoorden.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|