Eden wil hovenier bereiken via samenwerking met De Hovenier |
|
|
|
 |
| 34 sec |
Eden en Straightcurve nieuwe contentpartners van Uitgeverij NWST
Eden, importeur van Straightcurve, is gestart als contentpartner van Uitgeverij NWST met een focus op Vakblad De Hovenier. Doel van de samenwerking is om de zichtbaarheid van Straightcurve onder hoveniers te vergroten. 'Vakblad De Hovenier is hiervoor het perfecte medium: gericht, relevant en met een groot bereik binnen onze doelgroep,' zegt Jan van Gessel, directeur van Eden.
Jan van Gessel directeur/eigenaar (l) en Aris Willemsen accountmanager |
Met het partnerschap wil Eden niet alleen de naamsbekendheid vergroten, maar ook het netwerk uitbreiden en hoveniers kennis laten maken met de praktische voordelen van Straightcurve. 'Onze kantopsluitingen zijn snel te verwerken, duurzaam en esthetisch - precies waar de hovenier om vraagt,' aldus Van Gessel.
|
'Onze kantopsluitingen zijn snel te verwerken, duurzaam en esthetisch - precies waar de hovenier om vraagt'
| |
|
De keuze voor Vakblad De Hovenier was bewust: 'het blad wordt breed gelezen door professionals in de sector en sluit goed aan bij de praktijk. In de komende maanden zullen Eden en Straightcurve via het vakblad hun kennis en toepassingen delen met het lezerspubliek.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|