'Ons onderscheidende vermogen mogen we meer uitdragen, we zijn te bescheiden gebleven' |
|
|
|
|
| 68 sec |
Nieuwe contentpartner Tuinvisie kiest voor mediacampagne
Tuinvisie, sinds 2015 onderdeel van de Morssinkhof Groep, is de nieuwe content partner van de groene vakbladen. Tuinvisie begon in 1999 als producent van sierbestrating. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot producent, importeur en groothandelaar van een compleet pakket aan tuinmaterialen voor professionals.
Klanten kunnen zowel online als telefonisch al hun bestellingen plaatsen. Tuinvisie hanteert een vergelijkingssysteem dat automatisch prijzen vergelijkt van meer dan tweehonderd leverancierswebsites, waardoor ze een scherpe prijs verzekeren. Naast inkoopgemak leveren ze hoogwaardige producten vanuit een grote voorraad, gegarandeerd binnen 48 uur. 'Dit onderscheidende vermogen mogen we meer uitdragen, we zijn tot nu toe te bescheiden geweest,' aldus algemeen directeur Michel van Ruth.
Research
Een mediacampagne, waar het content partnership met Vakblad de Hovenier en een landelijke radiocommercial deel van uitmaken, moet niet alleen meer klanten trekken, maar klanten ook meer laten afnemen. 'De consument weet tegenwoordig heel goed wat de mogelijkheden zijn. Zij doen onder meer online volop research, echter vaak naar producten en materialen van verschillende leveranciers. Het is net zo belangrijk dat niet alleen de hovenier maar ook de consument weet dat bij Tuinvisie alles -behalve levend plantmateriaal- te verkrijgen is voor de tuininrichting.'
Tuinvisie, positioneert zich uitdrukkelijk als inspirator voor de consument. Ook streeft het bedrijf naar het samenbrengen van hoveniers en eindgebruikers, als belangrijke pijler van de brede klantbediening. Van Ruth: 'Hoveniers zijn overdag hard aan het werk in de tuin. Zij hebben vaak niet de tijd om aan de voorkant aandachtig te selecteren op een goede match met eindgebruikers. Daar helpen wij graag bij.'
Tuinvisie
Tuinvisie verkoopt zijn producten met gelijknamige merknaam aan dealers en verwerkers zoals de hovenier, maar positioneert zich nu ook voor de consument. Het assortiment varieert van sierbestrating, natuursteen en halfverharding tot tuinhout, tuinhuizen, schuttingen en muurelementen, kunstgras, ijzerwaren, verlichting en vijvermateriaal. Naast de vestigingen in Enter en Utrecht, is er sinds dit jaar een vestiging bijgekomen in Eindhoven.
|
In de tweede editie van Vakblad De Hovenier is het uitgebreide interview met onze nieuwe contentpartner te lezen.
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|