Een productportfolio boordevol innovatie |
|
|
|
|
| 49 sec |
RSI: nieuwe partner van NWST
Achter in onze gedrukte vakbladen staat een pagina boordevol logo's. Dat zijn de circa 150 content partners van NWST. Sinds kort vindt u tussen die logo's ook dat van Recreational Systems International, het bedrijf van kunstgrasveteraan Arnoud Fiolet en zijn partner-in-business Hans Borgers.
Rhenac UV voor schimmelbestrijding aan het werk bij FC Köln |
Fiolet is weliswaar een veteraan als het gaat om kunstgras en als het moet legt het bedrijf nog steeds een veld aan, maar in het algemeen is die markt voor Fiolet en Borgers niet meer interessant. Dat komt door de lagere prijzen op de Nederlandse markt, maar ook doordat RSI inmiddels een breed pakket andere producten in de map heeft die veel sexyer en innovatiever zijn. Mijn favoriet is een ledbelichtingsinstallatie, die in 2019 geïnstalleerd gaat worden bij Schalke '04. Fiolet heeft een exclusief interview beloofd, dus u krijgt er te zijner tijd alles over te horen, maar in het kort komt het erop neer dat beluchting én beregening in één vaste installatie rondom het veld worden geïnstalleerd.
|
Mijn favoriet is een ledbelichtingsinstallatie, die in 2019 geïnstalleerd gaat worden bij Schalke '04.
| |
|
De Duitse partner Rhenac is hiervoor verantwoordelijk. Een ander innovatief product is een uv-unit die als front-unit op een tractor kan worden bevestigd. Dit apparaat zou nu al bij FC Köln zorgen voor beduidend minder schimmel. De rij bijzondere producten is echter nog veel langer. Wat te denken van bijvoorbeeld kunstgras met een 3-D tufting dat gebruikt kan worden bij sporttraining, of kunststofpanels die onder een kunstgrasveld gelegd kunnen worden?
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|