GreenCademy nieuwe Content Partner: 'NWST heeft bewezen ervaring in het bereiken van onze doelgroep' |
|
|
|
 |
| 70 sec |
GreenCademy is per 1 februari een nieuwe Content Partner bij Uitgeverij NWST. Beide partijen slaan de handen ineen voor een effectieve contentstrategie gericht op hoveniersbedrijven. GreenCademy, specialist in hybride opleidingen voor de groensector, kiest bewust voor NWST als mediapartner om de juiste doelgroep te bereiken en naamsbekendheid te vergroten.
Jesse Koomen: operationeel manager bij GreenCademy. |
Volgens Jesse Koomen van GreenCademy was de keuze voor NWST logisch: 'We hebben in het verleden positieve ervaringen gehad met artikelen in Vakblad de Hovenier en er is al een vertrouwde relatie. We waren op zoek naar een doelgericht contentplan en een mediapartner waarin we geloven en waarmee we resultaten kunnen boeken.'
GreenCademy genereert via Google veel verkeer, maar merkte dat dit niet altijd leidt tot de gewenste resultaten. De kracht van NWST ligt volgens Koomen in de combinatie van een doordachte contentstrategie en een groot bereik binnen de relevante doelgroep: hoveniersbedrijven. 'We willen niet zo veel mogelijk mensen bereiken, maar juist de juiste hoveniersbedrijven aanspreken. NWST heeft bewezen ervaring in het bereiken van deze doelgroep.'
|
'We willen niet zo veel mogelijk mensen bereiken, maar juist de juiste hoveniersbedrijven aanspreken. NWST heeft bewezen ervaring in het bereiken van deze doelgroep'
| |
|
Een partner in kennis en opleiding
GreenCademy biedt concrete oplossingen op het gebied van vakkennis, personeelsopleiding en het aanleveren van aspirant-hoveniers. Met hun hybride opleidingstraject combineert GreenCademy theoretische vakkennis met praktijkervaring bij hoveniersbedrijven. Enerzijds: theoretische vakkennis via GreenCademy, maar ook praktijkervaring opdoen bij het hoveniersbedrijf zelf.
Door de samenwerking met NWST wil GreenCademy hoveniersbedrijven ondersteunen bij het opleiden van hun personeel en het aanpakken van het tekort aan vakmensen in de sector. 'We zijn een meedenkende partij, ook in de ontwikkeling van ons lesmateriaal. Voor en door de hovenier. Samen werken we aan een toekomstbestendige groensector.' Hoofdredacteur Willemijn van Iersel: 'Mooi dat we elkaar hierin hebben kunnen vinden. Beiden partijen gericht op meewerkende partnerschappen, kiezen nu voor elkaar.'
|
'We hebben bewust gekozen voor NWST als mediapartner, omdat de naam het al zegt: 'partner'. NWST denkt actief mee over een effectieve contentstrategie en helpt ons om de juiste bedrijven te bereiken'
| |
|
LOGIN met je e-mailadres om te reageren. |
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|