Whatsapp Facebook X RSS feed

GreenCademy nieuwe Content Partner: 'NWST heeft bewezen ervaring in het bereiken van onze doelgroep'

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Willemijn van Iersel, dinsdag 4 februari 2025
70 sec


GreenCademy is per 1 februari een nieuwe Content Partner bij Uitgeverij NWST. Beide partijen slaan de handen ineen voor een effectieve contentstrategie gericht op hoveniersbedrijven. GreenCademy, specialist in hybride opleidingen voor de groensector, kiest bewust voor NWST als mediapartner om de juiste doelgroep te bereiken en naamsbekendheid te vergroten.

Jesse Koomen: operationeel manager bij GreenCademy.
Jesse Koomen: operationeel manager bij GreenCademy.

Volgens Jesse Koomen van GreenCademy was de keuze voor NWST logisch: 'We hebben in het verleden positieve ervaringen gehad met artikelen in Vakblad de Hovenier en er is al een vertrouwde relatie. We waren op zoek naar een doelgericht contentplan en een mediapartner waarin we geloven en waarmee we resultaten kunnen boeken.'

GreenCademy genereert via Google veel verkeer, maar merkte dat dit niet altijd leidt tot de gewenste resultaten. De kracht van NWST ligt volgens Koomen in de combinatie van een doordachte contentstrategie en een groot bereik binnen de relevante doelgroep: hoveniersbedrijven. 'We willen niet zo veel mogelijk mensen bereiken, maar juist de juiste hoveniersbedrijven aanspreken. NWST heeft bewezen ervaring in het bereiken van deze doelgroep.'

'We willen niet zo veel mogelijk mensen bereiken, maar juist de juiste hoveniersbedrijven aanspreken. NWST heeft bewezen ervaring in het bereiken van deze doelgroep'

Een partner in kennis en opleiding

GreenCademy biedt concrete oplossingen op het gebied van vakkennis, personeelsopleiding en het aanleveren van aspirant-hoveniers. Met hun hybride opleidingstraject combineert GreenCademy theoretische vakkennis met praktijkervaring bij hoveniersbedrijven. Enerzijds: theoretische vakkennis via GreenCademy, maar ook praktijkervaring opdoen bij het hoveniersbedrijf zelf.


Door de samenwerking met NWST wil GreenCademy hoveniersbedrijven ondersteunen bij het opleiden van hun personeel en het aanpakken van het tekort aan vakmensen in de sector. 'We zijn een meedenkende partij, ook in de ontwikkeling van ons lesmateriaal. Voor en door de hovenier. Samen werken we aan een toekomstbestendige groensector.' Hoofdredacteur Willemijn van Iersel: 'Mooi dat we elkaar hierin hebben kunnen vinden. Beiden partijen gericht op meewerkende partnerschappen, kiezen nu voor elkaar.'

'We hebben bewust gekozen voor NWST als mediapartner, omdat de naam het al zegt: 'partner'. NWST denkt actief mee over een effectieve contentstrategie en helpt ons om de juiste bedrijven te bereiken'

LEES OOK

GreenCademy
NWST NeWSTories
LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
GREEN OUTLET
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
De vier beloftes van NWST
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Abonneren
Adverteren
MEER
Whitepaper 'Alle hoveniers aan de laadpaal'
Groenversneller
Green Gala deelname
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
CONTENTFORMULIEREN
Circulair Spelen Award
Nieuwe planten in Business
Groene Sector Vakbeurs 2025
Nationale Klimaat Expo 2024
Vakbeurs Sportaccommodaties
Vakblad De Hovenier: Projectenparade
Vakblad Stad + Groen: Groen, groener, groenst
Vakblad Boom in Business: Projectenparade
Vakblad Boomzorg: Spraakmakende boomprojecten
Vakblad Fieldmanager: Perfect Pitches in projectenparade
Vakblad Greenkeeper: gave projecten op de golfbaan
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER
CONTENTFORMULIEREN